Totalul afișărilor de pagină

Despre lucrarile prezentate

Bun venit in spatiul meu virtual, unde voi expune lucrarile mele,iar daca va place ceva destul de mult incat sa vi-l doriti, imi puteti scrie pe adresa de mail- josephine_me27@yahoo.com, sau scrie un comentariu. Va astept! Ma gasiti si pe Breslo : http://www.breslo.ro/Shop/josephine.joe
pe facebook :https://www.facebook.com/delia.nagy.75
http://www.crafty.ro/Josephine
Va multumesc pentru vizita si va mai astept .

Pagini

Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 decembrie 2011

Bradut impodobit cu nasturi-unicat-participa la concursul de pe Breslo



De curand eu si sotul meu am descoperit ce lucruri frumoase se pot obtine prin decorarea diverselor obiecte cu nasturi, asa ca am inceput sa-i strangem de pretutindeni-avem ochiul format :)
Acest bradut este din MDF,decupat manual de sotul meu,vopsit,are o baza din pal melaminat .De restul m-am ocupat eu.Am ales nasturasi in tonuri de maro,alb,crem,putin mov,gri ,auriu . La piciorul bradutului stau cuminti 3 alune aurite pe o frunza de mandarin si cadourile,impachetate cu drag in dantela,hartie cu imprimeu de note muzicale ,snur de mohair,nasturel si fontita mov si pentru ca tema concursului e DECOREAZA-TI IARNA CU BRESLO! nu putea lipsi si logo Breslo,nu?
Bradutul are inaltimea de 42 cm.
E foarte indragit in familia noastra, pentru ca a fost gandit,realizat si impodobit de noi si pentru ca ne e foarte greu sa ne hotaram unde sa-l asezam....infrumuseteaza prin rotatie cate un loc ...dar vor urma fratiori ;nastureii abia asteapta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu